کانون وکلای استونی و فنلاند
نوشته شده توسط : لوکس

وکیل ملکی در مشهد

استونی

طرفداران استونیایی باید عضو کانون وکلای استونی (استونیایی: Eesti Advokatuur) باشند.
فنلاند

تا همین اواخر هرکسی می توانست در فنلاند وکالت کند ، نه فقط وکلای واجد شرایط. با این حال ، پس از لازم الاجرا شدن قانون مشاور حقوقی دارای مجوز (2011/715/15) در 1 ژانویه 2013 ، تنها وکلای عضو کانون وکلا (فنلاندی: Suomen Asianajajaliitto) و کسانی که ممکن است از عنوان asianajaja یا مشاور حقوقی مجاز استفاده کنند ممکن است در دادگاه به نمایندگی از مشتریان عمل کند.

برای تبدیل شدن به یک مشاور حقوقی مجوز نیاز به تکمیل تحصیلات حقوقی متشکل از مدرک کارشناسی حقوق (یا oikeusnotaari ، که معمولاً سه سال به طول می انجامد) و مدرک کارشناسی ارشد حقوق (یا oikeustieteen maisteri) است که معمولاً یک تا دو مورد طول می کشد. سالها برای تکمیل و کارآموزی حداقل یک سال در دادگاهها یا شرکتهای حقوقی.

پس از اتمام موفقیت آمیز دوره کارآموزی ، دادگاه ناحیه عنوان varatuomari (VT) را اعطا می کند یا افرادی که در دادگاه کارآموزی نمی کنند می توانند برای دریافت مشاوره حقوقی مجوز اقدام کنند ، که در واقع صلاحیت اولیه برای وکالت است. برای پذیرش در کانون وکلای فنلاند ، همان شرط تحصیل حقوقی که برای مشاور حقوقی مجاز مجاز است ، وجود دارد ، اما شرط کارآموزی چهار سال است و باید یک امتحان وکالت را گذراند (Asianajotutkinto ، "آزمون وکالت") که همچنین نیاز به نشان دادن مهارت های عملی مشاوران داخلی مجاز به عضویت در وکالت نیستند ، اما می توانند دارای مشاور حقوقی مجاز باشند. همچنین وکلای خارجی می توانند در فنلاند به عنوان مشاور داخلی ، بدون داشتن مجوز در فنلاند ، فعالیت کنند ، اما مجاز به نمایندگی از مشتریان در دادگاه ها نیستند.

فارغ التحصیلان دارای مدرک LLB خارجی ممکن است بتوانند با گذراندن دوره های کارشناسی (oikeusnotaari) اضافی با بیش از 50 واحد اعتبار ، ضمن تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه فنلاند ، به حقوق فنلاند تبدیل شوند.





:: برچسب‌ها: وکیل ملکی در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: